Společnost LAURYN v.o.s.

o_nasV letech 1991 – 1996 se zabývala kompletními službami v oblasti softwaru, hardwaru a uživatelské podpory.
V tomto období společnost pro své zákazníky vytvořila řadu programů z různých oblastí působnosti (např. SW pro lázeňství, SW pro domovy důchodců, ekonomické a skladové systémy, SW pro lékařské ambulance, SW pro restaurace a další).

V roce 1997 bylo rozhodnuto o výhradní specializaci na oblast softwaru pro lázeňská a rehabilitační zařízení. Byla opuštěna platforma MS DOS a souborové orientace systémů. Byl realizován přechod na platformu OS Windows a architekturu klient/server.

V roce1997 a 1998 probíhal vývoj komplexního informačního systému pro lázeňská a rehabilitační zařízení L-BIS. První jeho vývojové etapa byla ukončena na podzim 1998, kdy byl uveden na trh na mezinárodním veletrhu zdravotnické techniky a farmacie MEFA v Brně. Od této doby je celý systém průběžně rozvíjen.

V roce 1999 byl uveden na trh softwarový systém R-PLAN pro plánování léčebných procedur rehabilitačních oddělení. V tomto roce byl také realizován vstup informačního systému L-BIS na slovenský trh.

Od roku 2000 probíhá intenzivní rozvoj IS-LBIS dle požadavků uživatelů.

V roce 2014 byla uvedena na trh nová generace systému LBIS/4G.

Aktuálně je systém L-BIS nejvíce instalovaným systémem pro lázeňská a rehabilitační zařízení v České republice a Slovenské republice.

Firemní tým

Realizační tým LAURYN v.o.s. čítá 19 pracovníků v následující struktuře:

  • Vývoj IS: 6 pracovníků
  • Konzultanti (Implementace a Support): 10 pracovníků
  • Administrativa: 3 pracovníci

Zásady společnosti

  • Vážíme si důvěry zákazníka a jeho zájmy jsou i našimi zájmy.
  • Konkurence je pro nás zdroj nových nápadů a idejí.
  • Každý nápad je dobrý, ale jen ty nejlepší uvádíme v život.
  • Naše cíle a vize jsou v nejvyšší možné míře shodné s přáními zákazníka.
  • Poctivá práce a plné nasazení je odpovědí na každý úkol, před který jsme postaveni.
  • Demokratické hodnoty jsou pro nás zárukou svobodného podnikání a pokračování v započaté práci.

Nepřijatelné a zavrženíhodné jednání z naší strany je:

  • Jednat v rozporu s hodnotami, které v naší společnosti uznáváme.
  • Poškozovat osobu zákazníka nedbalým jednáním vůči jeho osobě.
  • Zatajovat nebo zkreslovat informace, na něž mají zúčastněné strany nárok.