Aktuality

15.Červenec 2021

Audit potvrdil kvalitu procesů vývoje, implementace a servisu systému LBIS/4G

Dne 14.7.2021 naše společnost úspěšně absolvovala dozorový audit společnosti TÜV SÜD Czech s.r.o.. Audit prověřoval primárně soulad hlavních procesů vývoje, implementace, servisní podpory systému pro lázně, kúpele a rehabilitace LBIS/4G s normou ČSN ISO 9001:2016. Audit potvrdil i shodu dalších procesů (vedení dokumentace, plánování zdrojů, péče o zákazníky, atd.) s touto normou.

23.Červen 2021

V Imperial Karlovy Vary zrychlili a zjednodušili nástup klientů na recepci

Náš uživatel společnost Imperial Karlovy Vary a.s. využila možnost propojit LBIS/4G subsystém Ubytovací agenda s čtečkou dokladů. Díky tomu je možné během procesu k nástupu hosta nahrát informace z osobního dokladu (OP, pas, kartička pojišťovny) do karty klienta v systému LBIS/4G. Toto automatické nahrání dat zásadním způsobem zrychluje odbavení klientů na recepci.   Integrace systému LBIS/4G s čtečkou je univerzální. Lze ji použít např. při načítání informací z osobních dokladů [...]

21.Květen 2021

LBIS/4G řídí ubytování, léčbu a rehabilitaci v Čeladné

V květnu 2021 byla úspěšně dokončena implementace LBIS/4G (informační systém – software pro rehabilitační ústavy, lázně, kúpele a ambulantní rehabilitace a centra) v Beskydském rehabilitačním centru Čeladná. Byly implementovány tyto subsystémy: Ubytovací agenda Zdravotní agenda – lůžková i ambulantní část Rehabilitační agenda Vyúčtování zdravotních pojišťoven Manažerský informační systém Toto kompletní nasazení jednotného informačního systému významně zpřehlednilo a zjednodušilo všechny procesy práce s klientem (pacientem). Zároveň uživatelé získali moderní a komplexní [...]

11.Květen 2021

OK Rehabilitace pracoviště Prosek má optimalizovaný provoz via LBIS/4G

OK Rehabilitace nasadili na pracoviště Praha - Prosek software pro rehabilitace LBIS/4G. Komplexnost tohoto řešení zajišťuje uživatelům pokrytí těchto agend: Evidence klientů Vedení zdravotní dokumentace Plánování procedur Sledování docházky na procedury Vyúčtování poskytnutých služeb zdravotním pojišťovnám a klientům Ucelené řešení systému pro rehabilitace LBIS/4G pomáhá při řízení tohoto rehabilitačního centra a optimalizaci využití zdrojů.

19.Duben 2021

Léčebné lázně Jáchymov a.s. automaticky potvrzují došlé platby klientům

Ve společnosti Léčebné lázně Jáchymov a.s. eliminovali denní administrativu spojenou s potvrzováním došlých plateb klientům pracovníky oddělení rezervací. Nasazená funkčnost Automatický mailing v rámci systému pro lázně, kúpele a rehabilitace LBIS/4G, nyní automaticky vyhodnocuje došlé zálohové platby. Následně rozesílá e-maily klientům s potvrzením o obdržení zálohové platby. K dispozici jsou i jazykové mutace mailů (česky, anglicky, německy, rusky). Další informace o této funkčnosti jsou uvedeny zde: https://www.lauryn.cz/wp-content/uploads/2020/03/Katalog_CRM_mailing.pdf .

19.Březen 2021

LBIS/4G pomáhá uživatelům s vykazováním testů na covid-19 do systému ISIN

Řada našich uživatelů (lázně, kúpele, rehabilitační ústavy, rehabilitace a rehabilitační centra) realizuje testování svých zaměstnanců, a i klientů na covid-19. Evidence těchto testů a jejich vykázání pojišťovně je realizováno via systém LBIS/4G. Aktuálně jsme do software LBIS/4G doplnili i funkčnost pro přenos výsledků testů do centrálního systému ISIN pro evidenci těchto výsledků. Tato funkce zásadním způsobem zjednoduší práci a administrativu uživatelů spojenou se zápisem výsledků do tohoto centrálního systému.