Aktuality2020-06-11T09:18:00+01:00

Aktuality

10.Červen 2020

Zvýšení počtu rezervací od obchodních partnerů díky on-line náhledu ubytovací kapacity

Dnes jsme pro naše uživatele informačního systému LBIS/4G z řad českých lázní a slovenských kúpelí uspořádali webinář na téma "Náhled ubytovací kapacity pro obchodní partnery via MIS/4G". V rámci něj byl představen nástroj, který umožní obchodním partnerům lázeňských zařízení zjisti on-line dostupnou ubytovací kapacitu. Toto zajistí pro lázně a kúpele následující přínosy:   snížení administrativní zátěže obchodního (rezervačního) týmu řízení nabízené kapacity dle aktuální potřeby zrychlení procesu rezervací sledování aktivity [...]

1.Červen 2020

Zrychlujeme a zjednodušujme proces potvrzení rezervace

V souvislosti s obnovením provozu lázní se v posledních několika týdnech setkáváme se zájmem o zjednodušení a zrychlení procesu rezervace pobytu pro pracovníky rezervačních oddělení. Proto jsme u několika našich uživatelů aktivovali funkci Manuální mailing, která zajišťuje snadné odesílání potvrzení rezervace nebo jiného dokumentu klientovi na 2 kliknutí přímo ze systému LBIS/4G. U uživatelů s aktivním Manuálním mailingem je možné následně aktivovat funkci Automatický mailing, což je nástroj pro automatické [...]

15.Duben 2020

Webinář Balíčky služeb v LBIS/4G

Webinář Balíčky služeb v LBIS/4G V úterý 14.4.2020 jsme pro uživatele LBIS/4G uspořádali webinář na téma "Balíčky služeb v LBIS/4G". Cílem webináře bylo ukázat, jak je možno snadno a rychle definovat nové balíčky služeb pro nové segmenty klientů. Toto je aktuálně velmi častý dotaz našich uživatelů, kteří plánují nové produkty pro klienty po znovu otevření lázní. V LBIS/4G se tvoří produktové balíčky pomocí funkčnost Balíčky služeb ZA (Zdravotní agendy). Tato [...]

27.Únor 2020

Webinář Mailing a Parkoviště v LBIS/4G

Ve středu 26.2.2020 jsme pro uživatele LBIS/4G uspořádali webinář, v rámci kterého byly prezentovány tyto funkčnosti: Manuální mailing: snadné odesílání potvrzení rezervace nebo jiného dokumentu klientovi na 2 kliknutí. Automatický mailing: nástroj pro automatické odesílání e-mailů klientům dle stanovených pravidel (např. potvrzení obdržení zálohové platby, poděkování za pobyt, rozesílání newsletterů, atd.). Parkoviště: funkce pro rezervaci parkoviště pro klienta během rezervace jeho pobytu.   Více informací o funkčnosti automatický mailing naleznete [...]

16.Leden 2020

eNeschopenka v praxi

Od 1.1.2020 platí povinnost odesílat neschopenky elektronickou cestou (tzv. eNeschopenky). Celá agenda eNeschopenek je komplexně zapracována od systému LBIS/4G od 1.1.2020. Všechny nastavení a funkce se realizují přímo v LBIS/4G. Tzn., že uživatel řeší celou agendu eNeschopenek přímo v systému bez nutnosti vstupu do externích systémů nebo portálů. Toto úterý a středu jsme pro naše uživatele uspořádali dva webináře k eNeschopenkám, kde byly shrnuty dosavadní zkušenosti a postřehy z používání [...]

9.Leden 2020

LAURYN s.r.o.

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že společnost LAURYN v.o.s., se sídlem Pardubice - Staré Čívice, Přeloučská 255, PSČ 53006, IČO: 601 13 685, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, spisová značka A 3917 („Společnost“) ve smyslu ustanovení § 1 odst. 2, § 360 a násl. a § 376 a násl. zákona č. 125/2008 Sb., o přeměnách obchodních společností a družstev, ve znění [...]

Přejít nahoru